QuantiCode games

Zero Ballistics, Full Metal Soccer

Skip to content

zachtere tussenzolen van de

Moderators: Michael, Bernhard, Christian

zachtere tussenzolen van de

Postby Labi1995 on 29 Mar 2019, 07:24

Qua pasvorm komt de laatste van de Road-X 233 goed overeen met mijn voet. De voorvoet is ruim genoeg en biedt een beetje meer ruimte dan die van de Saucony Kinvara, wat dit een haalbaar alternatief maakt voor diegenen die op zoek zijn naar een medium-drop, transitionele schoen met een iets bredere voorvoet. Onder de schoenen die ik heb gedragen, zou ik zeggen dat de pasvorm het meest lijkt op de New Balance Minimus Nike Air Max 270 Mujer Road of New Balance MT101 (misschien een beetje smaller) - de laatste is een van de meest comfortabele schoenen die ik bezit. De tussenzool van de Road -X 233 rijdt iets dichter bij de grond dan die van de Kinvara en is aanzienlijk steviger. Als gevolg daarvan is het grondgevoel in de Road-X 233 beter - helemaal niet zo sponsachtig als de overgangsschoenen van Saucony. De 6 mm haklift is merkbaar, en als ik één klacht had over de schoen zou het bijna lijken alsof er een lichte toename in stevigheid onder de voorste helft van de hiel is. Nike Air VaporMax Womens Dit vastere gebied oefent druk uit op het gebied in de buurt van de fascia plantaris aan het hielbot en is duidelijk merkbaar in de schoenen.Inov-8 Road-X 233 Front De buitenzool van de Road-X 233 is ruim en ik zou verwachten duurzaamheid is heel goed - in tegenstelling tot de Kinvara is er veel Nike Air Max 95 Femme rubber onder de laterale voorvoet om slijtage in deze regio te verminderen voor spitsen op de voorvoet. Enige flexibiliteit is goed, vooral in de voorvoet waar de buitenzool wordt gedeeld door wat Inov-8 de 'meta-flex'-regio noemt. Bij het voorbereiden van mijn review van de Road-X 233 heb ik een ongebruikelijke benadering (voor mij) genomen door uitsluitend te werken in deze schoen gedurende 2 opeenvolgende weken (ongeveer 50 mijl). Over het algemeen was de ervaring positief, hoewel ik vond dat ik wenste dat de tussenzool wat zachter was. www.melanieo.fr Ik geef eigenlijk de voorkeur aan de zachtere tussenzolen van de laaghangende Saucony-schoenen, maar dat is waarschijnlijk alleen maar een persoonlijke voorkeur. Als een schoen erg stevig wordt, heb ik liever helemaal geen middenzool (denk aan Merrell Barefoot, Vibram Fivefingers of Vivobarefoot Neo). Als je van een stevige middenzool houdt, dan is deze schoen een goede keuze. Nogmaals, mijn enige grote klacht is het vreemde gevoel stevige gebied onder de voorste helft van de hiel. De tussenzool van de Road-X 233 rijdt iets dichter bij de grond dan die van de Kinvara, en is aanzienlijk steviger. Als gevolg daarvan is het grondgevoel in de Road-X 233 beter - helemaal niet zo sponsachtig als de overgangsschoenen van Saucony. De 6 mm haklift is merkbaar, en als ik één klacht had over de schoen zou het bijna lijken alsof er een NNike Air Zoom Spiridon Femme lichte toename in stevigheid onder de voorste helft van de hiel is. Dit vastere gebied oefent druk uit op het gebied in de buurt van de fascia plantaris aan het hielbot en is duidelijk merkbaar in de schoenen.Inov-8 Road-X 233 Front De buitenzool van de Road-X 233 is ruim en ik zou verwachten duurzaamheid Nike Air Max 2016 Womens is heel goed - in tegenstelling tot de Kinvara is er veel rubber onder de laterale voorvoet om slijtage in deze regio te verminderen voor spitsen op de voorvoet. Enige flexibiliteit is goed, vooral in de voorvoet waar de buitenzool wordt gedeeld door wat Inov-8 de 'meta-flex'-regio noemt.
Bij het voorbereiden van mijn review van de Road-X 233 nam ik een ongebruikelijke benadering (voor mij) door deze schoen gedurende 2 opeenvolgende weken (ongeveer 50 mijl) exclusief in deze schoen te gebruiken. Over het algemeen was de ervaring positief, hoewel ik vond dat ik wenste dat de tussenzool wat zachter was. Ik geef eigenlijk de voorkeur aan de zachtere tussenzolen van de laaghangende Saucony-schoenen, maar dat is waarschijnlijk alleen maar een persoonlijke voorkeur. Als een schoen erg stevig wordt, heb ik liever helemaal geen middenzool Adidas ZX Flux Mujer (denk aan Merrell Barefoot, Vibram Fivefingers of Vivobarefoot Neo). Als je van een stevige middenzool houdt, dan is deze schoen een goede keuze. Nogmaals, mijn enige grote klacht is het vreemde gevoel stevige regio onder de voorste helft van de hiel. Ik heb gerund in de X Road 255 voor een paar maanden. Ik gebruik ze eigenlijk net zo goed op paden als wegen. Hardpack trails in Utah worden behandeld met aplomb zonder slip en een geweldig trailgevoel. Het is een stevige maar redelijke rit op de weg met minder papperig gevoel in de Nike Air Max 95 Mujer voorvoet dan Kinvara. De buitenzool op de volledige voorvoet heeft kleine inkepingen die te voet flexibel zijn. Tot op heden geen zichtbare slijtage. Het bovenste is uitstekend. Geweldige voorvoetkamer, maar de middenvoet is goed ingepakt en veilig. Merkte op dat de kant en de voorvoet in feite 2 afzonderlijke eenheden van bovenste min of meer over het laatste vetergat gestikt zijn, een beetje anders dan Pete's 233's.
Labi1995

Re: zachtere tussenzolen van de

Postby uzairawan on 01 Apr 2019, 09:34

There are a lot dissertation internet websites via the web as soon as you look for not surprisingly listed as part of your article. Tax Advice Brighton
uzairawan

Postby hokapapiz on 01 Apr 2019, 12:08

hokapapiz

Postby uzairawan on 20 Apr 2019, 08:10

There are plenty of dissertation web sites over the internet while you obtain not surprisingly detailed in the webpage. Photographers Directory
uzairawan

Postby uzairawan on 20 Apr 2019, 08:10

There are plenty of dissertation web sites over the internet while you obtain not surprisingly detailed in the webpage. Photographers Directory
uzairawan

Postby vaqecyky on 20 Apr 2019, 10:05

You can discover another item which can assist you in solving some enthusiastic and possibly it's smarter to state mental issues. Continuously get familiar with about this item when you have to settle on a choice and discover incredible data like this site where you can learn https://tonusjournal.com/weight-loss-questions/meal-lose-weight/
vaqecyky

Postby uzairawan on 04 May 2019, 17:57

Document gift should never page. It is typically pretty decent to find out just about anyone teach you for sayings on the cardiovascular exercise using lucidity for the imperative subject will be fairly quickly personally seen. Cash Back
uzairawan

Postby uzairawan on 05 May 2019, 08:47

You will find dissertation online sites via internet settle purchase not surprisingly well-known while in the web pages. Alanya real estate
uzairawan

Postby uzairawan on 05 May 2019, 12:25

This particular truly actually an excellent set up which i actually truly loved checking out. It's not always normal which i range from the choice to determine a particular point. Kettlebell workouts for women
uzairawan

Postby uzairawan on 08 May 2019, 14:07

Instantly this web site will irrefutably frequently end up being notable regarding all weblog consumers, due to diligent reviews as well as checks. Dr Nitin Deshpande
uzairawan

Next

Return to Zero Ballistics - game related