QuantiCode games

Zero Ballistics, Full Metal Soccer

Skip to content

opnemen van sets van loop-lung

Moderators: Michael, Bernhard, Christian

opnemen van sets van loop-lung

Postby Labi1995 on 17 Oct 2018, 04:53

Mijn vrouw Erin is een bron van veel persoonlijke frustratie. De frustratie komt niet voort uit een bepaald aspect van onze relatie (godzijdank!), Maar ik ben gefrustreerd Adidas Superstar Womens over haar als een hardloper. Ik kan haar gewoon niet fixen. Ik moet eerlijk zijn - mijn vrouw was een serieuze loper lang voordat ik er ooit was. Sterker nog, ze was een hardloper toen ik haar voor het eerst ontmoette op school. Ze loopt echter om heel verschillende redenen dan ik nu doe - ze is niet competitief, ze heeft een hekel aan racen, en ze is heel blij om haar standaard 3 mijl te doen als een manier om te ontspannen en een beetje los te gaan. Het probleem met mijn vrouw is dat ze de afgelopen jaren niet consequent heeft kunnen rennen. We weten niet precies wanneer haar problemen begonnen, maar we denken dat het ergens na haar tweede zwangerschap was. Ze kreeg na het rennen de juiste "heup" pijn en het werd steeds erger tot het punt waarop ze klaar was om de sport helemaal op te geven in de late herfst van 2010.Ik wist van Nike Air Max 270 Womens het filmen van haar formulier dat ze een gruwelijke overstrider was, en zij heeft problemen met het stabiliseren van haar rechtervoet vanwege een grote bunion aan die kant (ze kan me vermoorden omdat ze dit heeft verteld, maar allemaal in naam van het onderwijs!). Op het moment dat ze in traditionele schoenen liep en Nike Free 5.0's (de oude versie van een paar jaar geleden), en de Free's medailles op grote schaal aan de rechterkant grinden. Ik dacht dat misschien de combinatie van slechte vorm en problematische schoenen er iets mee te maken zou kunnen hebben. Ze dacht dat het misschien kwam doordat we onze zoon de hele tijd aan de ene kant hielden (heel goed mogelijk). Ik vroeg me af of het misschien ook iets te maken had met haar yogapraktijk (het werd me heel duidelijk gemaakt dat stoppen met yoga geen optie was). Als het Nike Air Max 95 Mujer alteratief helemaal niet draaide, stelde ik voor dat we haar van de grond af opnieuw zouden opbouwen. Ik kocht Erin een paar hete roze Vibram Fivefingers en zette haar op een uiterst geleidelijke opbouw op de loopband in de winter van 2010-2011. Alles Nike Air Max 90 Mujer ging heel goed - ze liep pijnvrij op de loopband en het leek erop dat ze niet veel moeite had om zich aan de minimale schoenen aan te passen. Dit was heel bemoedigend voor ons beiden. Helaas begonnen problemen met de heup opnieuw te verschijnen toen ze in de lente weer naar buiten rende. Ze bleef sporadisch rennen, maar nooit in alle comfort. Het was duidelijk dat alles wat het probleem veroorzaakte was afgevinkt door de beweging van de loopband naar buiten lopen. Ik vroeg me af of het misschien wel zou helpen om een ??minimale schoen te proberen met iets meer kussen. Dat bleek een www.neonray.co.uk vergissing te zijn: een in een nieuw paar schoenen met een overgangseffect en ze had meer pijn dan ooit. Ze noemde me een bedrieger van een schoenenexpert en elke hardloopschoen met een aanzienlijk kussen maakte haar nu bang. Eind 2011 (denk ik) www.luzdevelas.es ging ze naar mijn vriend Brett die een reputatie had opgebouwd voor succes bij het behandelen van lokale hardlopers met verschillende verwondingen. Hij deed wat manuele therapie en identificeerde een paar probleempunten. De gluteus medius leek het probleem aan de rechterkant te zijn, samen met een ligamentkwestie in het bekken en wat benauwdheid in het quadratus lumborum. Manuele therapie leek te helpen, maar de pijn sprong van plaats naar plaats gedurende een lange tijd. Ze bleef rennen, maar ervaarde nog steeds heup pijn vaak. Wat uiteindelijk leek te helpen, was de suggestie van Brett Adidas ZX Flux Womens om te beginnen met het opnemen van sets van loop-lunges aan het einde van elke run. Haar pijn begon geleidelijk af te nemen en hoewel we misschien ergens op zaten.
Het lijkt zo vaak te gebeuren met iemand die kwetsbaar is, het duurde niet lang Adidas Superstar Mujer voordat er een ander probleem opdook. Erin was gaan rennen op de paden achter ons huis en kwam terug met klagen dat haar voet pijn deed. Ze zei dat ze ongemakkelijk op een steen stapte en ik was bang dat ze misschien iets in haar voet had gebroken (ze droeg wandelschoenen met een rotsplaat ... kom op!). Gedurende de weken en maanden die volgden, kwam de pijn in de voet op elk moment dat ze een lange afstand liep of rende en begon ik te vrezen dat ze een stressfractuur had. Ze had r?ntgenstralen die negatief terugkwamen, een periode van ongeveer 5 weken duurde zonder te rennen, en toen ze na Nike Air Presto Womens de vrije tijd terugkwam, kwam de pijn onmiddellijk weer in haar voet.
Labi1995

Return to Zero Ballistics - game related