QuantiCode games

Zero Ballistics, Full Metal Soccer

Skip to content

av ett dubbelskikt av syntetiskt n

Moderators: Michael, Bernhard, Christian

av ett dubbelskikt av syntetiskt n

Postby Labi1995 on 21 Sep 2018, 07:18

F?r n?gra veckor sedan fick jag m?jlighet att flyga ut till Portland, Oregon f?r att delta i ett insiktsm?te med Merrell Footwear. Merrell har organiserat ett m?te s? h?r varje ?r de senaste 3 ?ren, och de bjudar i grunden en samling individer i Nike Air Max 90 Womens l?pande skor v?rlden f?r att kr?va feedback om trender, marknadsf?ringsanvisningar Nike Air Max 90 Mujer etc. Det ?r alltid en rolig h?ndelse, och det ?r ett bra s?tt f?r att l?ra k?nna m?nniskorna bakom varum?rket (de ?r ett bra g?ng, och en j?kt att h?nga med!). Vid varje m?te ger Merrell vanligtvis deltagare med ett par av sina nya skor, och i ?r var och en av oss fick ett par av Merrell Ascend Glove f?r att prova. Jag har nu satt i ca 25 mil p? skorna, mestadels p? sp?r och ?r redo Nike Air Max 2017 Womens att g?ra min dom. F?r att undanr?ja n?gra r?dslor f?r f?rdomar som kan mildra min recension med tanke p? mitt f?rh?llande till Merrell, s?ger jag att jag inte har varit galen om n?gra av sina senaste erbjudanden. Jag tror att Road Glove 2 ?r ett steg tillbaka fr?n originalet, och Proterra Sport ?r en fin sko, men s?len ?r f?r stel f?r mig och som ett resultat har mina www.neonray.co.uk klackar slits upp p? en vandring i skorna. Jag gillar Bare Access 2, men det ?r f?r fast Nike Air Max 90 Hombre f?r mig att anv?nda det f?r l?nga avst?nd p? v?gen. D?remot slog den stigande handsken p? mig en soppunkt och jag har absolut ?lskat den hittills. Jag har sett den stigande handsken som beskrivs som sp?rhandsken med mer kudde och en luggare, eller som Bare Access med en stenplatta och slitbanan. B?da ?r rimligt noggranna beskrivningar - t?nk p? det som en hybrid av de tv? Nike Air Zoom Pegasus 34 Mujer skor. Passformen i Ascend Glove ?r klassisk Merrell bred i framfoten, handskliknande genom midfoten och h?len. Av anm?rkning ?r det faktum att ?ven om det finns b?gst?d, k?nns det inte s? p?tr?ngande f?r mig som i n?gra av de andra Merrell Barefoot skor. Interi?ren ?r l?mplig f?r slingl?pning, men som det ?r typiskt f?r mig med Merrell Barefoot-skor inneb?r bristen p? kudde Nike Air Odyssey Womens runt vristkragen att jag f?r hudavsk?rning n?ra min Achilles-ins?ttning. Tunna strumpor l?ser Nike Air Max 90 Femme detta problem. ?vre ?r sammansatt av ett dubbelskikt av syntetiskt n?t - det inre skiktet har en t?tare v?v f?r att h?lla skr?p bort och ytterskiktet ?r ?ppet. Resultatet ?r en skor som ?r mycket andningsbar och det sk?ljer mycket vatten. Jag gjorde 5 mil p? stigar med min v?n Nate lite ?ver en vecka sedan och han tog mig igenom lite lera och vatten. Uppstigningen www.joomlas.co.uk l?ter vattnet str?mma in, men det str?mmar rakt ut utan problem. En del silt kom in i skor genom v?ven, men mestadels mycket bra saker och jag hade inga problem eller obehag.
Sn?rningssystemet p? de uppst?ende handskarna anv?nder traditionella ?gonlock i st?llet f?r Omni-Fit-systemet som finns p? Trail Glove. Det h?r kommer att g?ra lite besviken, men fungerar bra f?r mig. En sista kommentar om uppstigningshanskans ?vre har inget att g?ra med funktion eller prestanda, men Adidas Superstar Mujer skon ser fantastiskt ut, f?rmodligen min favorit Merrell-sko i form av utseende sedan den ursprungliga sp?rhandsken.
Labi1995

Return to Zero Ballistics - game related